Saturday, May 1, 2010

GELAK-GELAK

cerita2 untuk semua... relakskan hati... tenangkan minda... n senyumm....
LAWAK 1:
Pada satu petang, si ibu membawa anaknya berusia 4 thn bersiar2 menaiki kereta. Dlm perjalanan si ibu membunyikan hon. 
ANAK: nape ibu bunyikan hon & saper org tu?
IBU: Tu sedara kiter, kenalah hormat.
Dalam perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu yg nak melintas lalu si ibu membunyikan hon.
ANAK: itu pun sedara kita ke????

LAWAK 2:
Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
BUDAK: derma apa bang?
LELAKI: derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?
BUDAK: nanti jap, sy ambilkan atuk saya...
LELAKI: ???????????

LAWAK 3:
Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka. 
FARID: mengapa???
SITI: Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
FARID: Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
SITI: errkkk..... benci....

No comments:

Post a Comment