Friday, June 11, 2010

terima kasih abi...


Sejak 2006 lagi rasa nya aku stat jadi fasi ni, macam-macam orang da aku jumpa, macam-macam kerenah, tapi apa-apa pun ini semua satu pengalaman yang mengajar diri kita jadi orang, bila lagi kita nak berdakwah kan? bila lagi kita jenguk adik-adik kita semua yang kat luar sana yang hampir-hampir jadi mat rempit, yang tak ada hala tuju. so, masa ini lah lah aku nak dekati mereka, tegur mereka, selami perasaan mereka. walaupun tak 100% aku dapat ubah mereka, 0.001% pun jadilah...aku dulu pun nakal juga, ke sana sini, dah merasai perasaan jadi remaja, memang kuat memberontak, asyik-asyik nak melawan cakap orang.. aku tak nak benda-benda yang aku alami dulu ulang kembali pada adik-adik aku.. memang bahaya...


Banyak lagi gambar-gambar aku masa program, nak bubuh banyak2, tak larat.. huhu.. memang seronok, dapat jumpa orang, kawan-kawan baru, macam-macam lagi la...

                                                        bersama kawan-kawan..

                                                     sebahagian peserta..

bos aku duduk kat tengah-tengah tu, pakai kot.. terima kasih kerana masih lagi memberi kepercayaan pada aku untuk menyertai program nya, dan juga kawan-kawan yang sentiasa membantu, ukhwah yang terjalin tiada akhirnya... SYUKRON!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment