Wednesday, August 25, 2010

keperitan.. kesedihan..

Sebulan telah berlalu.. dia masih dalam kesakitan.. terasa sedih dan pilu nasib yang dialami nya.. terkenang kembali zaman-zaman aku dan dia bersama-sama.. bersama nya lah aku dapat merasai kegembiraan.. bersama dialah aku dapat mengenali erti pengalaman.. aku sangat menyayangi dia.. apa sahaja yang di minta, aku usahakan, aku cari, aku belikan segala apa yang di minta.. aku tak kisah, janji dia gembira dan sihat.. walaupun kadang-kadang dia merajuk atau pun sakit, aku tabah, aku cekal.. aku cari ubat.. aku sanggup lakukan apa sahaja yang membuatkan dia kembali normal..



kesunyian yang menusuk ke dalam hatiku membuatkan ku tertanya-tanya.. sampi bila aku merasa kepahitan ini.. tak sanggup aku menahan derita ini.. aku meraih simpati kepada sesiapa yang boleh mengurangkan derita ini.. sungguh pahit.. apa pun terjadi.. aku mesti tabah.. mesti tabah !! si dia yang amat aku mimpi.. kembali lah pulih.. kepada jentera ku yamaha liquid cool 135.. semoga cepat sembuh..

1 comment:

  1. hahaha...aku dh agak dh masa baca peranggan pertama. sah pasal motor..lain mcm je asat perenggan pertama...(^_*) nice penulisan

    ReplyDelete